Fantezia de a umbla goala pe strada


Poza de mai sus mi-a trezit o fantezie noua, de a umbla goala pe strada si sa fiu privita de barbati dar si de femei, sa fiu privita cu pasiune, cu dorinta, barbatii sa strige dupa mine, "ce buna de p...a esti" si femeile sa strige "ce limbi in p....a ti-as da".
Suna foarte incitanta fantezia, sunt deja uda intre labii acum, chiar in momentul cand scriu aceste randuri despre o fantezie pe care nu cred ca o sa pot sa o indeplinesc vreodata, (din pacate).

Sigur as fi arestata de politie imediat dar macar de as fi arestata de doi politisti sexy si puternici si sa ma duca la sectia de politie si sa ma oblige sa le fac cate un sex oral.

7 comentarii:

adi spunea...

esti tare, incredibila imaginatie

Anonim spunea...

ce buna de pula esti, hai sa te fut in pizda ta uda si fierbinte, lasa-ma sa ti-o bag pe la spate si sa ejaculez pe tatele tale si pe buzele pofticiase de a gusta sperma, ti-am trimis un mail cu nr. meu sa ma suni, te pup pe pizdica

Anonim spunea...

te as trageo!!! tare asa sa te doara baby.........sa m subi pula cu efekt..s te ling in pizda sa te excit cum numai eu styu sa mi faci laba sa te fur in toate pozitiile h nr meu 0742235545

Anonim spunea...

Roxy, te-ai masturba pe strada?
Eu m-as masturba la strand. Cu atatea fete aproape goale in jurul meu...

Anonim spunea...

Ce buna-i si aia din poza. De-as prinde-o pe strada, as lua-o si mi-as baga pula in ea.
Numai un lucru nu-mi place la ea: ca are pantofi in picioare. Daca umbla goala, ar trebui sa fie si desculta.

Anonim spunea...

:))) pai ala ii tot farmecul,pontofiorii aia cu toc...nu vreau sa te supar,dar cred ca esti foarte micut 13-14 ani?? Lasa cresti tu mare si o sa iti bati prietena sa poarte pantofi cu toc,ciorapi,portjartiere,etc...offf ma inteapa inima deja:))

Anonim spunea...

Ce limbi in pizda tias da.ahhh tias musca sanii sa urli de placere ahhhhhhhh