Iubesc că sunt Femeie

 

Iubesc să fiu femeie, îmi place că sunt femeie, toate femeile din ziua de azi sunt norocoase că pot fi frumoase dacă se îngrijesc mai mult. Eu sunt norocoasă că sunt frumoasă dar dacă nu m-aș îngriji nu ar conta frumusețea, o femeie trebuie să fie sexi prin atitudine, îngrijire și haine. Mă îngrijesc foarte mult, mă spăl zilnic, am grijă de părul meu, mă machiez, îmi cumpăr lenjerie intimă sexi, accesorii care mă fac mai atrăgătoare, ciorapi, pantofi, bijutieri, etc. Când ies din casă am grijă să am o ținută elegantă și sexi în același timp, când stau în casă mă îmbrac cât mai sumar, o rochiță cu dantelă, ciorapi cu bandă din dantelă și sandale cu toc înalt, încălțămintea are rolul să facă picioarele mult mai lungi și mult mai sexi. Îmi place sa fiu sexi pentru oamenii pe care ii întâlnesc dar mai ales pentru soțul meu, soțul meu mă face să mă simt femeie pentru că face totul ce face un bărbat și eu fac tot ce face o femeie. Știu ce vor bărbații și asta cred că mă face să fiu femeie 100%, știu că duc totul la extrem dar așa îmi place mie, dacă înghit spermă și îmi place sperma asta mă face să fiu femeie cu mult peste cele care nu o fac, o femeie trebuie să facă ce le place bărbaților pentru că sunt femei. Lor le place păsărica și vor s-o devoreze, când soțul meu vrea sex oral îl fac pentru că asta fac femeile. Când sug pula mă simt femeie, când sunt futută mă simt femeie, când înghit sperma mă simt femeie. O femeie când se uită în oglindă trebuie să se iubească, să-i placă ce vede, o femeie care nu se masturbează nu este femeie, prin masturbare ne descoperim plăcerile corpului, zonele erogene.

Cu drag, Roxana !









8 comentarii:

Anonim spunea...

Și eu te iubesc că ești femeie, ce frumusețe de femeie… te-aș fute non-stop 😍

Anonim spunea...

Adina

Adina spunea...

Bine ai revenit iubito, îți ador postările și îmi alint păsărica cu gândul la tine. 😍 dacă vrei să ne jucăm împreună să îmi spui. 😘

Roxy spunea...

Buna Adina, Multumesc de Invitatie, sună tentant propunerea ta, am mai făcut dragoste cu femei, iubesc și păsărica la fel de mult ca pula. Te sărut ! 😘😘😘

Printul spunea...

De unde esti pasarica esti din Bucuresti??

Ioana spunea...

Bună, ești superbă și îmi place mult blogul tău, Mi-ar place să te sărut și sa îți simt mirosul tău.
Dacă ești tentanta de o întâlnire as fi foarte incantata, pot accepta și cu soțul tău dacă vrei.
Sunt foarte curată și finuța, ți-am trimis și mail cu nr meu de telefon… te sărut !

Anonim spunea...

Buna. Hmm, foarte tentanta propunerea ta. Imi poti scrie te rog pe e-mail.(new142107@gmail.com)

Valentina spunea...

Bună, foarte bine punctat totul, eu iubesc că sunt femeie și îmi devorez mierea din păsărică zilnic, sunt singură pentru că așa vreau și îmi place, sunt prea pretențioasă 😘 îmi place prea mult de mine și nu pot oferi ceva atât de frumos decât mie, mă masturbez si numai așa am orgasme, eu cu mine. 💋