Fac sex cu amantul in fiecare zi


De câteva zile ne vedem la o prietenă, am rugat-o să îmi dea cheia să pot să mă văd cu amantul meu. 
Ne vedem dimineața și seara să facem sex, azi dimineață i-am făcut cafeaua și până a venit el m-am gândit să-i fac o cafea specială. Am început să îmi mângâi lindicul să îmi iasă miere din pizdă, m-am masturbat până a început să se prelingă spre anus, când simțeam că se apropie de anus, luam cu lingurița lichidul incolor, seva mea și îi puneam în ceașcă. I-am pus vreo 3 lingurițe și m-am oprit că îmi venea orgasmul.

A ajuns și el și l-am invitat să bea cafeaua și să îmi spună cum este, a gustat și a zis că e super gustoasă, a zis că are ceva care nu își dă seama ce e exact, atunci i-am spus ce i-am pus în cafea. A mai luat o gură și apoi m-a sărutat, eu i-am băgat mâna în pantaloni și i-am soptit că vreau multă spermă, că vreau să mă stropească cu spermă peste tot și că vreau sperma lui și in cafea. 
A început să gâfâie și și-a dat pantaloni jos, am sărit cu gura direct în pula lui și am început să i-o sug cu poftă. 
Când a simțit că îi vine sa ridicat în picioare și mi-a spus câ vrea să ejaculeze pe fața mea și pe țâțe. I-am mai lins capul pulii puțin și a început să mă stropească cu sperma lui peste tot.
Dupaia sa întins pe jos și mi-a spus să mă așez cu pizda pe gura lui, eram super udă și el a lins tot, eram atât de excitată că am avut un orgasm îmediat, a fost atât de puternic și foarte umed dar sa ocupat el de tot, a lins tot.
După asta ne-am asezat în poziția noastră preferată (69) și am început să ne alintăm sexele, el și-a mai dat drumu de două ori în gura mea și eu am mai avut 4 orgasme superbe.
Apoi am fumat o țigare, am terminat cafeluțele ne-am îmbrăcat și am plecat amândoi, m-a condus la mașină și acolo ne-am sărutat vreo 5 minute, ne-am supt limbile de ziceai că vroiam să le mâncăm.

Am plecat spre serviciu, sperma de pe sâni nu mi-am șters-o, mi-am pus sutienul așa, să-i simt mirosul toată ziua.






9 comentarii:

Anonim spunea...

asa imi rasfatam si eu amantul. imi place cum il iei in gut=ra si in pizda. sunt pozele voastre?!

Unknown spunea...

Îmi place și mie poziția asta super vrea cineva 0754597856

Unknown spunea...

Îmi place sa ling fuarte mult pizda în poziția 69 dacă ie cineva interesata ma puteți suna 0754597856 sau sms astept

Unknown spunea...

Vreau sa ling si sa sug pizde nesatule si sa ling in cur cine e interesată 0766662744

Adi spunea...

Bună Roxy, ești demențială... aș vrea să am o amantă ca tine.
Soția mea îmi suge pula destul de des și îi place să înghită dar nu are apetitul atât de tare cum îl ai tu.
Dacă ai nevoie de un amant dotat bine, să îmi spui.

Roxana spunea...

Bună Adi, crezi că faci față unei nimfomane, aș putea să mă fut încontinuu.. crezi că poți ?

TUTORIALE FLORIN spunea...

Bună Roxy,ești tare aștept sa îmi scrii pe email

Cristiansen spunea...

Caut fete femei din vîlcea să le dau limbi în pizdă
Poate să mă contacteze la nr 0751028476

Elfrida spunea...

DR.DAWN si vraja lui de dragoste sunt inger pe pamant, are atata caldura, subliniaza alaturi de tine de parca ar fi fost copilul tau, multumesc mult doctore m-ai facut sa zambesc din nou aducandu-mi sotul cu vraja ta de dragoste, dupa m-a părăsit timp de 9 luni, chiar acum, suntem fericiți împreună, mă tratează ca pe o regină și îmi arată suficientă dragoste,
Dacă cineva dorește să se reîntâlnească cu partenerul tău.
Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
Dacă vrei să vindeci boala.
Dacă ai nevoie de vrajă de promovare.
Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Dacă vrei să nu te mai masturbezi.
Și alții, contactați Dr. DAWN, e-mail: findritualforlife@gmail.com
Whatsapp: +3550685677099/
+2349046229159