Soțul meu vrea să-i sug pula in fiecare seară


Când vine soțul meu acasă vrea să îi sug pula, seară de seară, întâi vrea să i-o sug până ejaculează tot în gura mea și dupaia mă fute în fund. Îi place să-i înghit sperma, asta îl excită cel mai tare apoi mă fute adânc in funduleț.
Când vine soțul meu acasă vrea să îi sug pula, seară de seară, întâi vrea să i-o sug până ejaculează tot în gura mea și dupaia mă fute în fund. Îi place să-i înghit sperma, asta îl excită cel mai tare apoi mă fute adânc in funduleț.

Nu știu de unde are atâta poftă de sex și de unde ejaculează atâta spermă, când își dă drumul în fundul meu îi simt sperma până în stomac.

In seara asta i-am supt-o de trei ori și de trei ori a ejaculat multă spermă, nici nu apuc să înghit tot, după trei orgasme la luat somnul și eu am rămas singurică să mă masturbez, de la ora 10 ma masturbez și nu ma liniștesc, îmi provoc multiple orgasme și după câteva minute iar sunt excitată. 😍

12 comentarii:

Unknown spunea...

Și eu as vrea o soție asa 0754597856

Unknown spunea...

Foarte frumos

Unknown spunea...

Super

Unknown spunea...

Dar voi ca barbati. Ați fost puși vreodată sa va lingeți sperma din pizda soției? Ca pina la urma nu este numai datoria ei sa înghită.

Unknown spunea...

Hmmm daaa

Anonim spunea...

Eu nu am încercat să o ling spermata,dar nici ea nu inghite.

Rony spunea...

Îmi place să o văd pe soția mea cum suge pula și se fute cu alți bărbați. Soției mele îi place să sugă pula și sperma toată .

Unknown spunea...

Rony,daca vrei un dotat vb wazzap 00393533873342

Elena spunea...

Și eu ador sperma, îmi place să fiu stropită pe corp cu spermă, mă excită la maxim. 😘 Pe mine soțul meu nu mă fute așa des dar ii place să se uite la mine când i-o sug si înghit, mă excită gustul spermei. 🥰

Anonim spunea...

Nasol Elena, sa ai o sotie acasa si sa o futi. Mai ales cand ai una deschisa si poti sa faci toate fanteziile cu ea. Mai nasol este cand nu poti sa faci ceea ce vrei cu ea. Nici eu nu pot sa fac ce am eu in cap cu a mea, eu sunt din ala de as sta numai in pasarica, pe pronisme, pe fantezii.

Anonim spunea...

hmm .. eu acum ma m…z cu gandul la ce ai scris .. hai sa ne auzim pe new142107@gmail.com

Claudia spunea...

Buna, și eu ii înghit sperma soțului meu, îmi place gustul ei și mă excita, i-o sug zilnic și soțul meu îmi face toate plăcerile, mă linge peste tot și mă fute peste tot.
Am început să înghit de câțiva ani și mă simt foarte bine, sunt dependentă de sperma lui si de pula lui, îmi place foarte mult sa i-o sug.
Facem sex peste tot si ne împlinim fanteziile.