Ma masturbam cu dresul pe mine

Aseara eram excitata foarte tare, dupa ce am facut un dus mi-am masat corpul cu crema de corp, imi placea ca era alba si fina, gandul imi zbura la sperma laptoasa a sotului meu.
Dupa ce am terminat eram foarte excitata, era momentul perfect pentu o mangaiere intre picioare, m-am dus la geanta sa iau dresul ce-l cumparasem azi si sa-l probez, sa vad daca ma simt bine in el, l-am desfacut si l-am pipat cu degetele, era foarte fin, l-am pus pe mine si simteam ca nu mai pot rezista fara sa ma ating, materialul imi atingea pasarica si ma excitat si mai tare.
M-am intins pe canapea, mi-am desfacut picioarele si am inceput sa ma mangai peste dres, simteam cum incep sa ma ud, pasarica era incinsa si excitata, imi placea asa de mult sa imi mangai labiile prin dres.. Deja incepusem sa ma ud bine, secretia imi uda dresul si facea atingerea mai placuta, degetele erau si ele ude de secretia mea, mi-am supt degetele sa-mi gust placerea dintre picioare.. gustul ma excitat si mai mult.. dar sunt intrerupta de sotul meu care tocmai intrase in casa, cand ma vazut asa nu rezistat si a inceput sa arunce hainele de pe el. A venit langa mine si ma mangaiat pe par, eu i-am luat madularul in mana si am inceput sa-l frec, era deja intarit, am inceput sa-i sarut capul penisului si o mai bagam si in gura, el incepuse sa ma futa in gura.
Eu continuam sa ma masturbez in timpul asta, nu a mai durat mult si mi-a umplut gura cu sperma, am inghitit tot, gustul spermei ma excitat si mai mult si am avut si eu orgasm, dresul era super ud de la secretia mea.
Sotul meu ma tras de picioare si sa pus in genunchi in fata mea si a incepuse sa ma linga prin dres, apoi si-a proptit madularul pe pasarica mea si se inpingea in mine, nu putea sa intre in mine din gauza dresului dar imi placea senzatia si el imi spunea ca sunt virgina, m-am aplecat spre el sa-l sarut si i-am luat-o la masturbat, ii sopteam la ureche ca mai vreau sperma. Asta il excita enorm, ii place sexul oral foarte mult, apoi ma tras cu spatele, mi-a tras dresul jos si a inceput sa ma futa cu salbaticie pe la spate, ahhh ce bine era.
Am mai avut un orgasm dupa cateva momente si-a scos pula din mine si ma tras cu fata spre pula lui, stiam ce vrea, vroia sa-i sug pula si sa ejaculeze in gura mea, am luat-o in gura, (imi simteam gustul pizdei mele) am suput-o bine pana mi-a umplut iar gurita cu sperma, am inghitit tot ca o fata cuminte ce sunt. ;)

51 de comentarii:

Cristi spunea...

mai vreau, continua ca faci o treaba foarte buna, vreau sa te ling prin dres

Andrei spunea...

imi doresc o nevasta ca tine, te-as fute in fiecare zi si ti-as da pula s-o sugi si de fiecare data mi-as da drumul in gura ta si tu sa inghiti tot...

Anonim spunea...

fa fututi gura matii, ce muie ti-as da bagamias pula in gura ta si sa ti-o umplu de sloboz

Roxy spunea...

ce pervers esti dar foarte vulgar, nu asa se vorbeste cu o doamna :)

vlad spunea...

te-ai maritat???

Roxy spunea...

da Vlad, m-am maritat..

Gelu spunea...

roxy, te satsface sotul tau sau inca te masturbezi?

vlad spunea...

imi pare rau sa aud asta, singura erai mai nebunatica.. iti faceai de cap mereu :(

Roxy spunea...

Gelu si inainte aveam activitate sexuala si tot ma masturbam, si acum la fel, este o placere a mea si nu pot renunta..

Da Vlad, eram mai activa aici pe blog dar nebunatica sunt in continuare, te pup..

vlad spunea...

acum nu cred ca ai mai fi dispusa la o intalnire ... mi-ar fi placur sa ne masturbam impreuna si sa ne priviim fix in ochi...

Roxy spunea...

suna tentant ce spui tu :)

vlad spunea...

este si teribil de excitant... ti-as acoperi funduletul cu sperma fierbinte in timp ce tu jubilezi cu doua degete infipte in tine ;)

Anonim spunea...

si eu imi fut sotia cu strampii pe ea dar in acelasi timp port si eu .e placut sa vezi cum iese sperma prin strampi

Andrei spunea...

Masturbeaza-te in continuare, Roxy.
Mi s-a sculat si mie pula citind ce-ai scris aici, asa ca nu pot rezista sa nu mi-o frec. Si mie mi-ar placea sa fac laba uitandu-ma la cum te masturbezi, pentru ca mai apoi sa te stropesc cu sperma.

Anonim spunea...

inebunesc de excitare cand ma masturbez, este cea mai mare placere a mea.

dana, 21 ani din ploiesti

p.s. bravo pentru acest blog roxy, esti foarte deschisa la minte, succes

Anonim spunea...

Dana! Nu vrei sa vb?

Andy spunea...

roxy vreau sa stai intinsa pe canapea
si sa-mi faci laba pana ejaculez pe tine, o sa fii surprinsa de cata sperma iese din coaiele mele

Roxy spunea...

ador sa fiu stropita cu sperma, sotului meu ii place sa ejaculeze pe mine, cel mai mult ii place sa ejaculeze pe fata mea si pe par.
cand ii inghit sperma imi umple gurita si nu pot sa inghit atat de repede ca ejaculeaza foarte mult.

liviu spunea...

si eu as dori o sotie ca tine sa se uda cu secretii ,iar eu sale gust.

Nicoleta spunea...

buna roxy, sotului meu ii place sa ejaculeze in palmele mele si apoi sa ling sperma din palmele mele.
ma excita si pe mine fantezia lui, ma masturbez cand sunt singurica cu gandul la sperma lui :) te pup, ai un blog extrem de erotic

Anonim spunea...

Buna Dana,
Si eu tot din Ploiesti sunt,iti propun o partida de lins...peste tot :).ce zici?

ma poti contacta pe adresa de mail

chris spunea...

Roxy, mi-ar placea sa-mi freci pula cu picioarele, sa-ti ejaculez pe talpi si apoi sa lingi sperma de pe talpi.

Anonim spunea...

Cu o doamna se vorbeste frumos. Mai ales sa am o aventura din asta cu o doamna mai mare decat mine. Ah. ..

Roxana spunea...

barbatii adora femeile in dresuri lycra, nu stiu de ce ii excita asa tare dar stiu ca ador sa fiu in pasarica goala si cu dres pe mine si sa fiu linsa prin dres...
va pup pe toti vizitatorii blogului meu si va doresc sa aveti parte de orgasme dulci si dese ;) pupici

Dragos spunea...

respect pentru domnisoara roxana, sunt inebunit dupa femeile in dres, va sarut mana si picioarele

Roxana spunea...

iti multumesc Dragos pentru apreciere, esti un gentleman :)

manutza25 spunea...

rspectele mele maxime pt acest blog roxana si eu ador femeile in dres sa le ling pasarica cu cercelul meu din limba te poop

Roxana spunea...

multumesc manutza25 pentru aprecieri, frumoase cuvinte :)

te pupic dulce

Anonim spunea...

Iti place mult sperma?

Anonim spunea...

Sa te ling in pizda

Anonim spunea...

Ador dresurile de lycra

Anonim spunea...

Sa te ling pe dres si in pizda

Adrian spunea...

sunt tare curios cum arati, roxana ... am senzatia ca te ascunzi in spatele monitorului ....

assus_asus spunea...

mi-ar placea la nebunie sa iti sug chiloteii murdari si sa iti ling boticul murdar de spermita

assus_asus spunea...

mi-ar placea tare mult sa ling fetisoara aia murdara

Anonim spunea...

Mi.ar placea sa am o noapte cu tine sa ma joc cu pasarica ta

Anonim spunea...

sa te ling in pizda pe dres

Cosmin spunea...

Imi place foarte mult de tine.

Anonim spunea...

Imi place,esti o femeie cum toate ar trebui sa fie ...... sau cel putin asa lasi de inteles .

Anonim spunea...

azzallel23@yahoo.com , cine doreste sa fie linsa in pizda sau cur nu ezitati :D

Unknown spunea...

Pur și simplu nu am cuvinte. Mi ar plăcea la nebunie sa fac și eu la fel, dar scumpa mea soție pe care o ador nu e de acord. Ea îmi spune (perversu)

Anonim spunea...

"barbatii adora femeile in dresuri lycra, nu stiu de ce ii excita asa tare" În general orice mulat pe corpul unei femei bune produce plăcere vizuală. Punerea în evidență a formelor corpului unei bunăciuni e practic o foarte eficientă reclamă sexuală, care provoacă imaginația: ai deja forma - sânii, burtica [aia care urmează a fi umplută cu sperma bărbatului... sau a bărbaților ;-) ], coapsele fierbinți care oferă acces la pizdă, șoldurile late, fundul ei moale și cald - mai trebuie doar să excluzi mental un strat de haine ca să ai în față imaginea corpului ei gol, ispititor, în care îți poți pompa încărcătura de spermă. De aia unora le face deosebită plăcere să vadă și "cameltoe" pentru că practic femeia își evidențiază astfel în mod foarte explicit vulva, adică poarta spre vagin, care e cea mai intensă plăcere a bărbaților. Mie de exemplu îmi face plăcere să văd o femeie în dres lycra înconjurată de mai mulți bărbați, cât mai înghesuită, pregătită și dornică să fie făcută poștă chiar cu dresul pe ea, doar cu o gaură în costum în dreptul pizduței. Și la final, bineînțeles, să înghită sperma bărbaților, cu multă plăcere. N-ar mai fi pur și simplu o femeie în dres lycra, ar fi o femeie poștită în dres lycra, cu stomacul plin cu sperma bărbaților care au înconjurat-o.

Anonim spunea...

buna trimitemi un dres purtat sau chilotei tai mai ales sa fie purtati sai ling si sa vb cu tine 0760036225 sau iulian.cristian76 mess si fb

Unknown spunea...

Ce norocos este soțul tău! Felicitări ție Roxy, ești fenomenală

Anonim spunea...

Îmi place cum gândești tu Roxy , îți doresc toate cele bune

Liviu spunea...

Mi-ar plãcea să ne masturbăm împreună, să te ling în pizdă până la extaz și să-mi golesc încărcătura pe sânii și în gura ta după care să ne sărutăm amestecându-ne gusturile.

Unknown spunea...

Apreciez acest bloc și pe tine
Și eu ador femeile în dres mă excită să te sărut dulce la păsărică Roxana!

Unknown spunea...

Roxy ai vrea sa vb pe skype ?puup

Unknown spunea...

Ai vrea sati dau limbi dana 0725244427

Unknown spunea...

Hai sa te ling ieu unde vrei tu roxii 0725244427

Anonim spunea...

DR.DAWN si vraja lui de dragoste sunt inger pe pamant, are atata caldura, subliniaza alaturi de tine de parca ar fi fost copilul tau, multumesc mult doctore m-ai facut sa zambesc din nou aducandu-mi sotul cu vraja ta de dragoste, dupa m-a părăsit timp de 9 luni, chiar acum, suntem fericiți împreună, mă tratează ca pe o regină și îmi arată suficientă dragoste,
Dacă cineva dorește să se reîntâlnească cu partenerul tău.
Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
Dacă vrei să vindeci boala.
Dacă ai nevoie de vrajă de promovare.
Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Dacă vrei să nu te mai masturbezi.
Și alții, contactați Dr. DAWN, e-mail: findritualforlife@gmail.com
Whatsapp: +3550685677099/
+2349046229159