L-am lasat sa se frece de picioarele mele, am rupt cateva dresuri cu el dar a meritat


Fata de fimiu nu am avut nici o retinere, de cand era el mic umblam goala prin casa, faceam baie cu el,
intra peste mine la baie cand avea nevoie sa intre, nu am avut retineri fata de el deloc.
Am vrut sa stie cum arata o femeie goala, sa nu fie rusinos cand va fi mare, pe cand avea 15 ani am gasit
un dres patat de ceva, nu am stiut exact ce era dar peste cateva zile am mai gasit unul, numai ca era stropit
recent, mi-am dat seama ce era, era sperma lui fimiu, se masturba cu dresurile mele, l-am lasat dar incepuse
sa le pateze pe toate si daca se usca sperma pe dres iesea mai greu la spalat, mi-am zis ca trebuie sa stau
de vorba cu el.

Am vorbit cu el despre fete si daca are prietena, nu avea, am deschis si subiectul sex si i-am aratat unde se
afla clitorisul, unde trebuie sa bage barbatul penisul, i-am aratat la pasarica mea si in timp ce ii explicam
am vazut cum i se sculase penisul, atunci el a intrebat daca o bine sa isi satisfaca singur poftele sexuale,
i-am zis ca da, e bine sa isi cunoasca reactile corpului, etc..etc.. in timp ce vorbeam eu ma excitasem si
incepuse sa se umezeasca pasarica, el a observat si m-a intrebat de ce s-a umezit pasarica si i-am zis ca
din acelasi motiv pentru care i sa intarit lui cocoselul, i-am zis sa-mi atinga pasarica sa simta cum e.

I-a placut imediat si a zis ca e moale si zemoasa, i-am spus sa se joace cu clitorisul meu si eu o sa ma joc
cu cocoselul lui, a tresarit putin de placere cand i-am pus mana pe cocosel, am inceput sa-l frec si el imi
freca lindicul, nu a durat mult si mi-a zis ca ii vine sa stropeasca, am pus cealalta mana sa stropeasca in
palma mea, si-a dat drumul in palma mea si apoi i-am uns pula cu sperma lui si am inceput sa i-o frec asa
cu sperma, sa intarit imediat la loc, imi venea si mie orgasmul, eram atat de excitata si i-am zis sa ma frece
mai rapid, am avut un orgasm foarte puternic, dupa mine a urmat si el iar, de data asta i-am indreptat penisul
spre picioarele mele, a ejaculat pe picioarele mele si apoi eu mi-am intins-o pe piele ca si cum ar fi fost o crema.

Timp de un an de zile alerga dupa mine in puta goala sa imi stopeasca picioarele, ne masturbam impreuna,
nu am facut sex cu el niciodata, doar asta faceam, ne mangaiam reciproc, odata am avut musafiri si a venit
dupa mine in baie si a zis ca vrea sa i-o frec, ca vrea sa-mi mangaie pasarica, mi-a placut ideea si am facut-o,
atunci am fost atat de excitata ca m-am lasat in genunchi in fata lui si i-am indreptat penisul spre gura mea,
i-am primit si in gura dar si pe langa, am inghitit tot si el era inebunit de excitare si a zis ca nu iese de acolo
pana nu ma gusta si el, sa asezta pe spate si a zis sa imi pun pasarica deasupra gurii lui, isi baga degetele
in pizda mea si apoi in gura lui, isi lingea degetele, cand am avut orgasm l-am stropit cu secretia mea
direct in gura, a inghitit tot si a zis ca vrea sa mai repetam asa, ca imi adora gustul.
Vremea a trecut si a inceput sa vina cu fete acasa, din camera lui se auzea gemete de place iar eu ma
masturbam de fiecare data, si acum sunt uda si excitata si imi mangai lindicul ca mana stanga
in timp ce va scriu, cat de bine... imi vine.. wau ce bine a fost ;)

cata placere....
Anonima 40 ani

24 de comentarii:

Claudiu spunea...

hai sa vorbim poate joc eu rolul baiatului tau :) ce zici, vrei?

p.s. sunt dotat si am 20 ani si vreau sex cu una mai mare, gaina batrana face ciorba mai buna ;)

fantezii erotice spunea...

claudiu doamna care povesteste nu sunt eu dar din pacate pentru tine a zis sa nu dau la nimeni adresa de mail, imi pare rau

Claudiu spunea...

nu conteaza, vreau sa fut niste picioare sexy, vrei sa ne intalnim roxana????? promit sa fac tot ce vrei..

fantezii spunea...

chiar orice claudiu?

Claudiu spunea...

daaaaaa, orice imi ceri stapana :)

fantezie spunea...

nu sunt stapana ta, vreau sa imi trimiti o poza pe mail sa te cunosc, daca se poate gol ;)

Claudiu spunea...

iti trimit roxana, am una cu pula sculata.. o vrei pe aia??? sau sa fac alta..

lasa adresa de mail si spune despre ce "orice" e vorba :)

fantezii spunea...

adresa e: nicola.roxy@yahoo.com

iti spun pe mail despre "orice" ;)

adita spunea...

faaaa sa te fut in cur de perversa ce esti si sa iti dau sa-mi bei sperma, am sperma de calitate pt. tine daca poftesti. te bagi cu gura in pula mea?

fantezii spunea...

hai adita in privat sa vb. sa te vad cat de tupeist esti, vreau sa te cunosc si sa ma futi in gura..

bogdan spunea...

super site, sunt fanul tau forever, ai aici niste povestiri incredibil de excitante, mi-ar place sa te cunosc, te sarut dulce pe pizda ca stiu ca-ti place

Anonim spunea...

Buna ma numes diana din Iasi si am 32 ani nemaritata...si eu am facut-o cu fiul si e al naibii de bn...daca exista cineva care sa discutam la telefon, acesta e nr meu: 0756 475 766. va pup dulce pe toti

Anonim spunea...

diana ..ai o adresa de mail?

Adela spunea...

intr-o seara l-am prins pe fiul meu vitreg cum se masturba, m-am dus la el si i-am luat-o in mana si am inceput sa-i frec pula, tremura tot... si de rusine dar si de placere.. nu a durat mult pana a ejaculat, am indreptat pula expre catre mine, sa ma stropeasca.. a inceput sa isi ceara scuze si i-am zis ca il iert numai daca ma ajuta si pe mine sa am orgasm.. m-a lins vreo juma de ora pana am avut.. in timp ce aveam orgasm sotul meu intra pe usa, i-am spus ca m-am impiedicat si daia tipam, ca ma durea piciorul, a inghit-o :)

Anonim spunea...

buna am numesc alex sunt din mehedinti ador povesteaa doamnei cu fiul ei ce mias a sa fiu in licul ei.daca e cineva i nteresata va astept propunerile.va iubsc

Anonim spunea...

roxana as vrea sa te fut in gura am 19 cm si e perfet dreapta ...m-am masturbat de mai multe ori citind povestioara asta.

Maxx spunea...

as vrea sa te stropesc si eu pe picioare!imi place povestea asta. vreau sa-ti cumpar o pereche de ciorapi ca sa ma pot masturba. e-mail: maxxdjnt@yahoo.com

Anonim spunea...

Si eu m-am masturbat in strampii micamii si a fost excelent.De atunci doar in strampi imi fac laba si imi dau drumul la sperma in ei.E minunat sa vezi cum iese sperma prin strampi.

Anonim spunea...

Anonim, as vrea sa vb mai multe...astept un semn pe mail. maxxdjnt@yahoo.com

Anonim spunea...

Sa te spermez pe strampi

Unknown spunea...

Sunteti niste femei foarte forte bravo!!!

Unknown spunea...

Sunteti niste femei foarte forte bravo!!!

stefanov spunea...

Buna roxy, as vrea sa te cunosc, si sa imi sugi pula pina la epuizare..

Anonim spunea...

Super