Sexy Girls Wallpaper

6 comentarii:

gelu spunea...

misto wallpaperul.. numai una si una, belea rau.. l-am pus direct pe desktop... pe cand unul si cu tine? :D

Anonim spunea...

Daca tipele nu aveau pantofi, atunci poza era un material perfect la care sa ma masturbez.
Asa e doar foarte bun. :))
Daca le-as avea in fata chiar ca mi-as baga pula in ele, pe toate partile.
Cum zice Gelu: pe cand unul cu tine?

Anonim spunea...

La cat de bune-s alea, ar merita cat mai multe pule, cat mai multa sperma.
M-am gandit la o chestie: sa faca toate baie intr-o piscina plina cu sperma. Cam greu, dar cu multi baieti si cu multe frecari ale sculelor si ejaculari, s-ar putea.
Ce zici Roxy, te-ai baga intr-o cada plina cu sperma ?

Roxy spunea...

hmmm, interesant, cred ca m-as baga in asa ceva, e ceva unic si nu as rata asa ceva dar este aproape imposibil.

Anonim spunea...

Superb de fiecare data cand citesc mi sa scoala si ma masturbez ma abtin sa adun cat mai multa sperma pentru tine Roxy chiar si acum cand scriu ma gandesc la tine si o frec ohhh ce bine e mi-am umplut pieptul cu sperma vii sa o lingi? Este superr ceea ce faci mi-as dori sa iti umplu pasarik cu sperma,te sarut adanc cu limba in pizda si anus

Anonim spunea...

Da era mai frumos fara pantofii...sa-i vedem talpileee sexyy....