orgasm puternic


ador sa ma uit la filmulete erotice, imi plac cele cu orgasme multe si alea cu tipi bine dotati care isi ejaculeaza sperma pe fata tipelor......... inebunesc de excitata ce sunt acum.... ma masturbez ca o nebuna, imi frec clitorisul de vreo 3 ore si cand simt ca imi vine orgasmul ma opresc, in moment ce scriu aceste randuri ma masturbez si imi gust pasarica.

nu stiu daca ati vazut vreodata o tipa desfigurata de placere, asa sunt eu acum, am pe mine in momentul asta doar un dres negru cu dantela, stau cracanata pe scaun si ma mangai.... iar imi vine dar ma opresc.... voi avea un oragasm foarte puternic... am reinceput sa ma mangai... e bine, imi place mult.... cand imi voi da drumul o sa ma zbat toata de placere, stiu cum este ca am mai facut asa, cel mai mult am rezistat 5 ore si ceva fara sa imi dau drumul dar eram atat de excitata ca nu ma mai puteam controla calumea... dar a fost un super, super orgasm, a iesit din pasarica mult lichid pe care l-am gustat cu multa pofta, era atat de bun... trebuie sa ma opresc din povestit ca nu mai pot sa ma abtin si vreau sa am orgasm.... va pup...

8 comentarii:

cata spunea...

esti incredibila ROXY ma inebunesti cu povestirile tale, DAAAA si eu ma masturbez, acum cu gandul la tine ROXY ;)

as vrea sa te vad cand iti masezi lindicul, crezi ca am vreo sansa?

Roxana spunea...

depinde de tine, ma excita gandul ca cineva se masturbeaza pe randurile scrise de mine, te pup dulce

Anonim spunea...

super blog ... imi place

Anonim spunea...

As vrea sa vb cu tine Roxy daca vrei : symbollls@yahoo.com

Anonim spunea...

drsm12000 te astept

Unknown spunea...

roxi scrie pe mes

mita spunea...

ma masturbez la nebunie dupa fantezia ta am o pula asa tare incat cred ca va sarii sperma din ea te pup

nico spunea...

nu e aerul, e placere, si eu ador sa ma mangai singura