Imi place sa fac sex


Imi place sa ma joc cu sexul masculin, imi plac cele mari, imi place sa frec penisul pana iese crema alba si laptoasa, imi place sa fiu stropita cu sperma pe sani, pe buze, pe pasarica si pe fund.


Ador sa ma joc cu sperma, imi place sa o si gust cand sunt excitata, ma excit si mai tare cand simt gustul spermei, imi place sa privesc cand iese sperma din maciuca, imi place sa privesc un barbat cand se masturbeaza.


Cred ca sunt putin nifomana, am facut sex si cu barbati dar si cu femei, ador sa fiu linsa si sa dau limbi, imi place gustul vaginului dar si a penisului.


Daca cei care imi citesc blogul sunt interesati de o partida de sex adevarat sa ma caute pe e-mail, doar cei bine dotati, peste 20 cm si tipele dragute.

7 comentarii:

Anonim spunea...

daca tot iti place sa faci sex ce ai spune daca am faceo amandoi daca nu putem in realitate macar pe mess as vrea sa iti ling pizduca sa imi bag limba in ea pana la epuizare sa iti mangaii sanii sa imi bag pula printre ei apoi sa mio sugi intens sa ejaculez(pe tine) si sa ejaculezi(pe mine)imi doresc sa ne simtitm bine impreuna as putea sa fiu un partener bun pentru tine ce zici? am incercat sa dau de tine pe mess dar nu am reusit nu stiu exact care este id-ul tau nicola.roxy sau nicola_roxy daca vrei sa ai parte de o partida frumoasa cauta-ma la adresa de mess andrezz_boss pa-pa iti sarut pasarica

Anonim spunea...

0721546740 ptr fete dornice de masturbare

Anonim spunea...

Buna,
Sunt un baiat dotat (24 cm). Inca nu am gasit o femeie care sa fie de acord cu toate fanteziile mele. Daca vrei mai vorbim(mail sau mess)--> xnxxu45@yahoo.it

Pa pa

Anonim spunea...

Daca iti place sa vezi cum se masturbeaza barbatii te ajut eu ca si mie imi place sa imi fac laba in fata femeilor.

Anonim spunea...

Nu ai vrea sa ne masturbam reciproc?

Anonim spunea...

Sunt un baiat de 22 de ani,dragu,brunet.vreau sa ma masturbez cu fete dornice pana la orgasm,.doar la telefon,fiecare fata 30 minute.de la 18 ani incolo.va rog sa sunati la nr:0734654857.va puup.non stop sunt activ,si pregatit.

dany spunea...

pe mine ma intereseaza foarte mult doar sa iti ofer un sex oral,daca te intereseaza contacteazama hiena_d@yahoo.com

miar face placere sa iti dau limbi in pizda oricand vrei