Uda in chilotei

Trebuia sa va povestesc intamplarea asta, ieri la serviciu am primit un mail, era de la un tip care mi-a marturist ca se masturbeaza cu gandul la mine. In mail erau atasate niste poze, erau poze cu pula lui dar si poze in timp ce se masturba, ultima era cu niste chilotei de dama stropiti cu sperma lui, o gramada de sperma.
M-am excitat foarte tare, mi sa umezit si pizda, mi-am bagat usor mana sub fusta si mi-am atins pasarica prin chilotei, mi-am strecurat usor un deget in pasarica ca ma excitasem prea tare si vroiam sa simt ceva inauntru.

Eram uda si fierbinte inauntru, simteam ca inebunesc, nu puteam sa ma masturbez... m-am dus la toaleta sa ma sterg, sa nu imi ud si fusta de secretie, m-am sters bine si apoi m-am dus sa beau un pahar cu apa rece, ma mai linistisem dupa apa aia rece dar nu de tot.

In drum spre casa iar mi se udase chiloteii ca aveam in cap numai pozele ce le primisem pe mail. Am ajuns acasa si mi-am aruncat hainele de pe mine, mi-am dat jos si chilotii uzi si am inceput sa-i ling, imaginandumi ca secretia mea era sperma, in timpul asta imi masam energic clitorisul, eram super, super excitata.

Am mai continuat putin sa ma masturbez si a venit si orgasmul, mi-am pus chiloteii pe pasarica sa-i murdaresc cu secretia mea, ah ce orgasm minunat am avut, l-am simtit in tot corpul, o placere extrema.... am aruncat chiloteii pe jos, m-am intins pe canapea asa goala cum eram si ma luat somnul.

M-am trezit cand a venit sotul meu, a vazut chiloteii pe jos, erau inca uzi, ia luat de jos si mi-a spus ca de ce nu l-am asteptat si pe el, l-am tras spre mine, i-am dat pantalonii si chilotii jos si i-am luat-o la supt cu o pofta nebuna de sperma si de pula, in doua minute mi-a umplut gurita cu sperma si am inghitit-o pana la ultima picatura, abia asteptam portia asta de sperma, sa ma pot linstii putin ;)

va pupic dulce

53 de comentarii:

Anonim spunea...

super hot, o sa iti trimit si eu poze cu pula mea, o sa salivezi cand o sa mi-o vezi

Marius spunea...

Buna Roxana,
am citit aproape toate fanteziile de pe blogul tau, sunt superbe, poate iti trimit si eu o fantezie s-o publici.
Am o intrebare, tu chiar inghiti sprma sau este doar o fantezie?

p.s. astept un raspuns sincer

Roxana spunea...

Da Marius, inghit sperma, nu este doar o fantezie, o ador..

schiller spunea...

roxy ce-ai spune daca te-as linge in pizda aia fierbinte si umenda inainte dar mai ales dupa ce te-ar fute cineva cu o pula imensa? ;)

Roxana spunea...

imi plac cele imense :) ce sa spun schiller decat ca sigur as mai avea un orgasm, ador sa fiu linsa... mai ales dupa ce sunt fututa ;)

Marius spunea...

Roxana, am inteles din ce ai scris pe blog ca te futi si in fundulet, iti face placere sau o faci doar pentru placerea partenerului tai, nu de doare cand o faci?

p.s. iti baga toata pula in cur sau doar putin?

intreb sa stiu cum gandeste o femeie si ce simte ea atunci cand este fututa in cur, mersi

Roxana spunea...

Marius,
sotul meu ma fute in fundulet dar mai intai ma linge sa ma excit bine, ma fute in pizda sa se umezeasca pula cu secretia mea si apoi o baga si in fund, nu o baga pe toata ca nu intra.
imi place sa fiu fututa in fund, este o altfel de placere, si acolo exista zone erogene care iti produce o placere de nedescris.

daca vrei sa ajungi in anusul unei femei trebuie sa o exciti foarte tare si la inceput sa ii bagi doar degetul.

eu asa am ajuns sa cunosc placerea din anus, cu degetul, cand ma masturbez imi bag degetele si in pizda si in fund :) sper ca te-am ajutat cat de cat ;)

Marius spunea...

Roxana,
vreau sa ajung la anusul tau, promit ca te ling inainte cu limba mea jucausa si dupai iti bag pula si in pizda si in anus, ti-as umple fundul cu sperma, sunt sigur ca ti-ar place :)

Roxana spunea...

sigur mi-ar place Marius :) nebunaticule

ador sa simt limba cum imi exploreaza anusul, s-o simt cum intra in anus :)

te pupic dulce

alexsmn spunea...

ahhhhhhhhhhhh as vrea tare mult sa simt dulceata pizdei tale de cand am intrat aici stau cu pula par si sincer am luato la laba d vreo 5 ori cu gandul la pizda ta zemoasa

Anonim spunea...

Citind fanteziile tale mi s-a sculat si am inceput s-o frec energic...ma excita atat de m ult fanteziile tale...as vrea sa iti dau limbi pana la orgasm.
Eu am fantezia sa fiu privit in timp ce ma masturbez si sa fiu dominat. Atat live cat si la web

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

sunt uda pe strampi la pizda

Anonim spunea...

Eram foarte excitata si am inceput sa ma masturbez cu dresul pe mine,eram uda si pe chiloti si pe dres ,si am inceput sa imi frec lindicu

gulai spunea...

draga anonima care ai scris :

"Eram foarte excitata si am inceput sa ma masturbez cu dresul pe mine,eram uda si pe chiloti si pe dres ,si am inceput sa imi frec lindicu"

te rog contacteaza-ma, tare as dori sa-ti ling pizda prin chilotei si dress

Anonim spunea...

Roxana. De unde esti scumpete

Anonim spunea...

As vrea sa stiu dak este cineva din brasov aici

gulai spunea...

Cineva din prahova-ploiesti pe aici?
Tare as linge o pizdulice sau un curulet cu sau fara chilotei si dress.
astept propuneri :)

Anonim spunea...

buna roxana esti foarte tare te ador am citit tot as vrea sa postezi masi des mie imi plk facesitting cu nasul in cur pana raman fara aer ce zici asta ai facut?

Unknown spunea...

Ma bag si eu in joc Roxana, ma primesti?

Roxana spunea...

normal ca te primesc :*

Unknown spunea...

Buna Roxana,i-mi poti lasa un nr de tel.pe email?sper ca nu cer prea multe:)

Nicol spunea...

buna Roxana, iti pot scrie si eu o povestioara cu incest?

de ceva vreme fac sex cu fratiorul meu, la inceput doar ne mangaiam si de doua saptamani facem sex total, nu am mai rezistat, vroiam sa fiu fututa... dar iti spun mai multe daca imi lasi o adresa de mail.

pup

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
stefanov spunea...

Buna nicol, daca esti dispusa de ceva nou si placut contacteazama pe : stefans146@yahoo.com : si nu- o sa-ti para rau.

Anonim spunea...

ma excita foarte tare cand vad chilotii sotiei mele murdari ii miros ii ling...

Anonim spunea...

ma excita foarte tare cand vad chilotii sotiei mele murdari ii miros ii ling...

Anonim spunea...

ma excita foarte tare cand vad chilotii sotiei mele murdari ii miros ii ling...

Anonim spunea...

E primul blog care imi place! Sper ca n-Am ajuns prea târziu! Felicitări! M-am masturbat de 3 ori pina acum!

Anonim spunea...

Buna Roxana,imi poti lasa o adresa de email,as dorii sa discutam despre sex\sunt deschis la orice subiect,tin sa precizez doar chat!

Anonim spunea...

Buna roxana.f tare blogul tau.si mie imi place sa dau limbi in pasarica si in fundulet.as vrea sa vb mai multe.catalin ma cheama am 26de ani .te poop.lasami o adresa sa putem vb

Unknown spunea...

Bună roxana aștept un Mail cosminb18@yahoo.com îmi place

Anonim spunea...

vreau sa imi trimiti si mie o pereche de bikini purtati hmmmmm 0760036225

Anonim spunea...

buna roxy 0766270594

Anonim spunea...

0766270594

Mihăescu Florin spunea...

Se poate sa ne cunoastem Roxana?

Mihăescu Florin spunea...

Vrei sa vorbim Nicol?

Unknown spunea...

Cineva din constanta

Unknown spunea...

Vreau sa imi impart fanteziile pe watzapp cu o fata,ador sa da limbi in fundulet 0754602665

Mihai spunea...

Ce place ai tu cand înghiți sperma asa multi iti place?
Cineva din piatra

Mihai spunea...

Ce place ai tu cand înghiți sperma asa multi iti place?
Cineva din piatra

Mihăescu Florin spunea...

Roxana este doar o fantezie?

Unknown spunea...

Mi-aș dori pe cineva din Brașov ie cineva 0754597856

Unknown spunea...

Ceva femei grase de lins în pizda sint lasati nr de telefon

Unknown spunea...

Ce frumos!

Unknown spunea...

Ling mult in cur si vreau sa fiu dominat 0766662744

Unknown spunea...

Superb

Unknown spunea...

Costy la 50 ani,imi place ,cine ma baga si pe mine in seama

Unknown spunea...

Bună

Unknown spunea...

Vreau o pereche de chiloți purtati

Unknown spunea...

Vreau chilotei de ai tai

Anonim spunea...

DR.DAWN si vraja lui de dragoste sunt inger pe pamant, are atata caldura, subliniaza alaturi de tine de parca ar fi fost copilul tau, multumesc mult doctore m-ai facut sa zambesc din nou aducandu-mi sotul cu vraja ta de dragoste, dupa m-a părăsit timp de 9 luni, chiar acum, suntem fericiți împreună, mă tratează ca pe o regină și îmi arată suficientă dragoste,
Dacă cineva dorește să se reîntâlnească cu partenerul tău.
Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
Dacă vrei să vindeci boala.
Dacă ai nevoie de vrajă de promovare.
Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Dacă vrei să nu te mai masturbezi.
Și alții, contactați Dr. DAWN, e-mail: findritualforlife@gmail.com
Whatsapp: +3550685677099/
+2349046229159

Diana spunea...

Bună Roxy, și eu înghit sperma soțului meu pentru că îmi provoacă orgasm când o simt în gură, îmi place mult să înghit. Abia aștept să vină acasă să i-o sug iar. 😘