Masturbare in furoul nou

Ieri am primit cadou un furou sexy cu danteluta din saten, este foarte moale si fin, cand l-am pus pe mine am simtit o placere pe tot corpul, m-am excitat foarte tare.
Nu mai aveam nimic pe mine iar satenul imi dadea niste senzatii placute, sanii mi sau intarit iar pasarica a inceput sa se umezeasca.
Am inceput sa imi mangai sanii, ahhh... ce bine era sa simt materialul de saten pe sani, imi provoca placeri maxime si unice.
Pasarica imi zvacnea de placere si ma udasem foarte mult, mi-am atins pasarica prin materialul fin de saten si am tresarit de placerea provocata, furoul sa udat cu secretia mea, am continuat sa ma mangai prin furou si orgasmul a venit imediat cu o placere maxima in tot corpul.
Asa ca furoul meu nou era acum cu o pata mare de secretie pe el, nu l-am spalat ca mirosul pizdei mele sa fie impregnat in el, m-am dus la bucatarie, mi-am pus o cescuta de cafea fierbinte si sa fumez o tigara dupa toata placera care mi-am provocato singura.
Mai jos am pus o poza cu furoul meu cel nou (dar folosit) ;)
am luat poza de pe net.


12 comentarii:

andi spunea...

super super super. ai vrea sa iti stropesc furoul cu sperma si dupaia sa lingi sperma de pe el?

Roxana spunea...

andi, as vrea... :)

gulai spunea...

buna roxana,

foarte buna "prezentarea" furoului tau.MMMM... ce te-as linge la pasarica prin el...ce zici?

Roxana spunea...

suna bine :)

gulai spunea...

daca suna bine dorinta mea de a te linge in fundulet arde si mai tare :))...ce bine trebuie sa arate furoul tau pe bucile perfecte si cat de umed poate fi anusul tau...
daca nu-i cu suparare vreau ceva lenjerie purtata de tine,MMMM
continua cu postarile ...
te sarut dulce peste tot :-))

Roxana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Roxana spunea...

gulai, imi pare rau dar nu obisnuiesc sa imi dau lenjeria mea... sper ca nu e cu suparare.

sa stii ca imi place sa fiu linsa in fundulet, este extrem de excitant cand simt limbuta in anus ;)

si eu te sarut dulce :)

gulai spunea...

buna Roxana,

nu, nu-i cu suparare, doar am intrebat :))
daca cineva este dispus sa trimita ceva lenjerie m-as bucura enorm,preferabil din zona prahova-ploiesti.
deja m-am excitat si mult mi-as dori te ling :))))
te sarut dulce:)

gabi_grecu2009 spunea...

buna seara roxy esti o tipa superba si fantezii la fel nu ma gandeam ca vreo data am sa citesc fanteziile astea tari si ma masturbez dar mi se trezise si nu am mai rezistat as avea oare ocazia sa te intalnesc sau pe mess sa ne vedem la web

Anonim spunea...

ma masturbez cu dresurile

Anonim spunea...

ca de la anonim la anonim si eu ma masturbez cu dresurile.
am unele de le tin tot timpul cu mine, mai ales in deplsari e foarte fain :))

Anonim spunea...

Pot sa-ti ling pizda Roxana?