Sex cu prietenul fiului meu

Buna Roxana, iti scriu pentru ca am vazut ca esti o fata destupata si spui lucrurilor pe nume.
Eu sunt Diana din Bucuresti, am 50 ani acum dar in urma cu 10 ani mi sa intamplat un lucru extraordinar cu un baiat de 20 ani, era prieten cu fiul meu dar si vecin de palier.
Imi placea de acest baiat foarte mult si lui de mine, cand veneam de la serviciu ma mai intalneam cu el la lift, ma saluta si ma intreba mereu ce fac, in felul acesta ne vedeam mai mereu dar nimic mai mult.
Sincera sa fiu ma masturbam cu gandul la el, imi imaginam ca blocheaza liftul si imi baga mana sub fusta, apoi pe sani si tot felul de nebunii.

Nu sa intamplat asa dar sa iti povestesc cum, se intampla cum am mai spus, in urma cu 10 ani, pe atunci eu aveam 40 si el 20, veneam de la serviciu, urcam pe scari ca liftul nu mergea, ma apropiam de etajul meu si se auzea o voce, cineva vorbea la telefon pe scara, era chiar el, vorbea cu un alt prieten si m-am oprit sa ascult ce vorbea, era vorba chiar de mine, ii spunea celui de la telefon ca are o vecina tare rau, ca sunt frumoasa si sexy, ca il inebunesc mereu cu mirosul meu cand urca in lift cu mine, ca ar face orice sa mi-o traga, spunea mai exact, "frate ce i-as trage-o, cred ca se fute bine, e foarte frumoasa si eleganta, ce sa mai e tare rau"... parga deja vedeam tot ce spunea el, imi treceau imagini prin cap.

Ma excitase vorbele lui, acum ca eram sigura ca ma place eram hotarata sa fac eu urmatorul pas, am urcat mai departe, el mi-a auzit tocurile si i-a spus celui de la tel ca trebuie sa inchida, nu stia ca sunt eu, cand m-a vazut pe mine a tresarit si sa inrosit, nu stia daca auzisem ceva.

I-am spus buna si l-am intrebat ce face, sa fastacit si a zis ca vorbea cu cineva la telelefon L-am intrebat daca are aparat foto (stiam ca are) ca am nevoie de niste poze pentru la serviciu si daca ma poate ajuta in acest sens.

A spus ca da si ca da, ma poate ajuta, l-am intrebat daca este singur acasa, inca locuia pe atunci cu parintii, mai bine de atat nu se putea, erau plecati la tara, i-am spus ca ma duc pana acasa si trec pe la el daca este ok!? a raspuns ca da, da, se balbaia putin, eu m-am dus acasa sa ma schimb si el sa dus sa pregateasca aparatul.
Mi-am facut un dus si m-am aranjat putin, mi-am dat cu ruj, putin fard, mi-am luat pe mine o rochie (destul de decoltata) un dres si m-am incaltat cu niste sandale cu toc inalt, sa fiu cat mai sexy.
Cand mi-a deschis usa a ramas cu gura cascata si l-am intrebat daca nu ma invita in casa, sa dezmeticit si a raspuns ca da, da.

M-a invitat in sufragerie si ma intrebat daca vreau o cafea, i-am spus ca da, m-am asezat pe canapea, el a adus cafeaua si am inceput sa vorbim despre poze, cam ce vreau, cum vreau sa fie, s.a.m.d.
L-am rugat sa imi aduca si un pahar cu apa cami se facuse sete, mi-a adus si m-am facut ca il scap, l-am varsat pe rochie, el a inceput sa se scuze si nu stia ce sa faca, l-am rugat sa imi aduca un prosop, din instinct a venit sa ma stearga, i-am luat mana si il indrumam eu pe unde sa stearga, ma stergea pe burta si i-am ghidat mana in jos, se inrosise tot la fata, i-am spus ca sunt uda si pe dedesupt si ca mai bine sa imi dau rochia jos sa o uscam, eu stiam ca am doar dres pe mine si ca voi ramane goala.
L-am rugat sa imi desfaca fermuarul de la spate, stiam ca ii va fi greu sa faca pasul urmator asa ca l-am lasat sa deschida fermuarul si va osbserva ca nu am sutien (daca nu observase pana atunci) mi-am lasat rochia sa cada usor, el era tot in spatele meu, i-am luat mainile si l-am indrumat sa ma cuprinda cu ele si sa ma mangaie.
I-am spus sa imi mangaie sanii, l-am rugat mai exact, "te rog mangaie-mi sanii, vreau sa iti simt mainile pe sanii mei", a inceput sa imi framante sanii usor, simteam cum mi se intaresc sfarcurile si ma excitam din ce in ce mai mult, am inceput sa gafai de placere, apoi m-am intors usor cu fata spre el, i-am bagat mana in par si l-am tras cu capul intre sanii mei, a inceput sa imi framante sanii si mai puternic si sa imi suga sfarcurle, eram atat de excitata ca aveam sfarcurile tari ca piatra, ii placea asa mult sa imi suga sfarcurile, parca vroia sa imi inghite sanii cu totul.

Am inceput sa-l dezbrac si pe el, l-am tras de cap si am inceput sa-l sarut, mi-a raspuns imediat si am inceput sa ne sarutam pasional, ne sugeam limbile si ne baga limba unul la altul in gura, l-am dezbracat si pe el in acest timp si i-am luat pula in mana si am inceput sa i-o frec, era tare si mare.
M-am oprit din sarutat si i-am spus sa se aseze pe spate pe jos, mi-am dat si eu dresul jos si m-am asezat peste el, m-am asezat cu pizda la capul lui si eu cu capul la pula lui, eram uda deja intre labii, el a inceput sa imi linga pizda cu o pofta nebuna si eu sa-i sug pula, nu a durat mult si mi-a umplut gura cu sperma lui fresh, gemea ca un taur, am si inghitit dar am lasat sa se prelinga si pe pula lui, era atat de excitant gustul spermei. A continuat sa ma linga, pula lui se facuse mai mica dar nu am lasat-o, am supt-o in continuare si usor, usor o simteam cum se intareste in gura mea. Am urmat si eu cu un orgasm puternic, l-am stropit cu secretia mea pe buze, m-am ridicat de pe el si i-am spus ca o vreau in pizda, vreau sa fiu fututa, el deja era cu pula intarita si mi-a bagat-o pe la spate, imi infingea pula adanc in pizda si in acelasi timp ma tragea de solduri cu putere inspre el, eu am mai avut un orgasm cand ma futea, cand i-a venit si lui i-am zis ca vreau sa isi dea drumul in mine.

Nu a durat mult si i-am simtit sperma fierbinte ca tasnea in pizda mea, am mai avut si eu inca un orgasm, eram atat de satisfacuta si fericita, eu as mai fi vrut dar el trebuia sa isi revina, ne-am asezat pe jos unul langa altul, ne-am luat in brate si ne-am mangaiat si ne-am sarutat cu pasiune ceva vreme, dupa care mi-a marturisit ca visa de mult la asemenea momente cu mine si ca este indragostit de mine, i-am marturisit si eu ca il plac foarte mult si ca vreau sa ne mai vedem si ca vreau sa mai facem dragoste dar sa nu uite ca sunt maritata.
Am mai stat vreo ora la el, am baut cafea si ne-am sarutat, ma mangaia in continu, imi placea foarte mult sa fiu mangaiata asa.
Vroia sa raman la el, sa dormim impreuna, si eu vroiam, deja imi inchipuiam cum facem sex toata noaptea dar nu se putea, sotul meu era acasa. A doua zi sotul meu era schimbul 3 si i-am zis ca o sa vin in jur de ora 21 la el. Asa am si facut,a doua zi eram la el, cum a plecat sotul meu la servici am fugit la el, am sarit in bratele lui si el mi-a scos imediat fusta si bluza cu care eram pe mine, ne-am sarutat si ne-am mangaiat vreo ora si ceva, apoi a urmat ore de sex, mai luam pauza, beam si mancam ceva apoi el iar sarea pe mine, ii placea sa se joce cu pasarica mea iar eu ma jucam cu pula lui, ne-am lins unul pe altul peste tot, chiar si in fund mi-a dat limbi, pe picioare, pe spate si degetele de la piciare mi le-a lins, toata noaptea am stat treji si am facut nebunii, dimineata i-am mai facut sex oral si nu mai iesea nimic, doar o picatura de sperma a mai iesit din pula lui, eram extenuati amundoi dar fericiti.

Relatia noastra a durat 4 ani si 3 saptamani, ne vedeam pe furis si faceam sex ca saplbaticii, cum prindeam o ora sau chiar doar o jumatate de ora, ne sarutam si ne mangaiam, odata a oprit liftul intre etaje si ma lins pana la orgasm, dupaia l-am tras de mana si l-am dus pe scari intre etaje si i-am oferit si eu un sex oral, am inghitit tot, imi placea sa-i inghit sperma, niciodata nu il lasam sa ejaculeze aiurea, ori la mine in gura, ori pe corpul meu si mi-o intindeam pe corp.

Mai vorbim la telefon, nu ne-am mai vazut de vreo 3 ani, desii era insurat cand ne-am vazut ultima oara, a luat o camera la un hotel si am facut dragoste ca doi iubiti si apoi seara am facut sex total, ma penetrat peste tot, chiar si in fund, acolo eram virgina, nu intrase nimeni pana la el acolo, a avut grija sa nu ma doara, intai ma excitat foarte tare si apoi mi-a inpins-o usor in fund. Mi-a placut foarte mult senzatia, ma durut putin la inceput dar apoi a fost placere, stia sa se poarte cu o femeie si stia cum sa ma atinga.
Cateodata inchid ochii si imi imaginez ca fac sex cu el si ma masturbez.

Diana, Bucuresti

19 comentarii:

Catalin spunea...

cat de tare, as vrea si eu o femeie mai mare ca mine care s-o fut non-stop si sa ma suga de toata sperma.

Diana (Bucuresti) spunea...

Iti multumesc Roxana ca ai publicat mica mea povestioara, imi plac si pozele care le-ai ales ;) te sarut cu drag.

Roxana spunea...

cu drag doamna, felicitari pentru curaj ;)

Anonim spunea...

supeeer, am o vecina care arata demential pentru varsta ei, are in jur de 45 dar arata super bine, este foarte eleganta si foarte frumoasa. As face orice sa petrec macar o noapte cu ea, macar sa stea goala in fata mea si eu sa mi-o frec si sa ejaculez pe ea.

Anonim spunea...

Cand eram prin clasa 6-a am plecat cu mama la tara cu trenul, in compartiment era o femeie frumoasa, cred ca avea in jur de 27-30 ani. Era foarte draguta si avea niste picioare lungi si sexy, avea o fusta scurta pe ea, era o minunatie. Mie la un moment dat mi sa facut somn, ma cam chinuiam sa adorm si ea ma observat si a intrebat-o pe mama daca este in regula sa ma pun cu capul pe picioarele ei sa dorm, eu cand am auzit am vrut la ea imediat. Mama nu vroia sa o deranjeze dar eu vroiam la femeia misterioasa cu picioare lungi. M-am dus langa ea si mi-am asezat capul pe picioarele ei, imi aduc aminte ca era atat de bine, mi-am asezat capul aproape de pasarica ei, imi trecuse tot somnul dar am inchis ochii si ea ma mangaia pe cap. M-am facut ca dorm si am bagat o mana sub picioarele ei, vroiam sa ajung la pasarica, usor, usor avansam. Mama a observat si ia spus sa ma ia de la ea dar ea a zis ca... "nu, este in regula, lasati-l sa doarma, nu isi da seama ce face", dar eu stiam :)

Aveam mana chiar sub pasarica ei, era asa moale, ea respira din ce in ce mai greu, vroiam s-o ating, sa simt pulsul pasaricii dar nu puteam ca ma vedea mama.

Dar la un moment dat a plecat la toaleta, cum a iesit din compartiment eu m-am facut ca ma misc in somn si i-am bagat mana sub fusta, ea a tresarit dar nu mi-a luat mana de acolo, eram cu mana pe pulpa ei, eram aproape de pasarica, ca varfurile degetelor atingeam chilotii.

Nu am mai rezistat si i-am bagat palma chiar pe pasarica, practic ii tineam pasarica in palma, ea a tresarit din nou dar nu mi-a tras mana de acolo.

Ii simteam pulsul pasaricii si era foarte cald acolo, am simtit cum se apasa usor pe palma mea, se misca usor intr-o parte si in alta.

Simteam cum imi transpira mana dar mai tarziu mi-am dat seama cu nu mie imi transpira mana ci ea se udase. Eu incercam sa ii simt pasarica mai bine si am inceput sa imi misc si eu degetele pe acolo, o simteam cum respira din ce in ce mai greu, la un moment dat am simtit cum se incorda, avusese orgasm la mine in palma ca am simtit mai multa transpiratie acolo dar bine-inteles ca nu era transpiratie, era seva pasaricii ei.

Cand a revenit mama de la toaleta m-am trezit si eu :) si am fugit la toaleta, m-am inchis in toaleta si mi-am mirosit palma, mirosea ciudat dar placut, mi-am bagat mana in pantaloni si mi-am intins seva pe puta, eram si eu ud in pantaloni, era prima mea ejaculare.

Intre timp ea a venit dupa mine, a batut la usa si a zis sa deschid ca este colega de compartiment, i-am recunoscut vocea si am deschis, a intrat si a inchis usa, ma intrebat ce fac si i-am zis ca ma spalam pe maini, ma inrosisem tot, ea si-a dat seama ca eram constient de ce se intamplase.

Mi-a spus sa nu mai spun la nimeni ce sa intamplat, mai ales mamei mele, i-am spus ca nu spun nimic daca imi arata pasarica. A zis ca nu, ca nici nu se gandeste si eu i-am spus ca ii spun mamei ce sa intaplat :) am rugat-o sa imi arate ca nu vazusem niciodata una reala.
Nu prea ii convenea dar si-a ridicat fusta si si-a dat chiloteii jos... eram uimit de ce vedeam, o pasarica atat de frumoasa si fina, fara pic de par, am pupat-o pe pasarica fara sa cer voie, atunci ea si-a tras fusta in jos dar apucasem s-o pup. Mi-a spus ca sunt un pervers mic si obraznic.

Inainte sa mergem in compartiment i-am spus ca mai am o rugaminte, sa ma lase s-o pup, a zis ok obraznicatura mica... ea credea ca vroiam sa o pup pe obraz dar eu am pupat-o pe buze... uauuu ce buze moi avea.

Ma luat de mana si ma dus in compartiment, nu am spus povestea asta la nimeni, cred ca nici ea ;)

Anonim spunea...

daaa, super povestea,
chiar sunt atras de doamnele trecute usor de prima tinerete,sunt mult mai frumoase,au ceva...un aer aparte care ma atrage...ehhh
felicitari doamnei pentru curajul de a prezenta intamplarea placuta!
gulai(ploiesti)

Adrian spunea...

Buna Roxana, suntem un cuplu la fel de dezinhibat ca si tine; din intamplare ti-am descoperit blogul si i l-am aratat si iubitei mele. A fost foarte incantata de trairile si modul tau de a-ti exprima sexualitatea si vrea sa te intalneasca, ori in prezenta mea ori numai voi doua. Si noi avem ce ,,povesti"... Eu am 27 ani, ea 28 ani. Iti uram succes si asteptam un raspuns

alexsmn spunea...

doamna din bucuresti as dori sa putem repete acea esperienta sunt din buc ador femeile mature ador sa fac dragoste cu ele ma gasesti la id alex_smn

Anonim spunea...

b

Anonim spunea...

Suna foarte interesant si romantic. Am avut aproape aceeasi aventura. Cu drag andrei.robert29@gmail.com

stefanov spunea...

buna diana , daca mai esti dispusa pentru o noua aventura contacteazama pe adresa de imail stefans146@yahoo.com si nu o sati para rau, te pupik dulce la pasarica

ilarie spunea...

suntem apropiati de varsta, Diana as vrea sa ne cunoastem, ID pe messenger yahoo: ionmilea48

ilarie spunea...

suntem apropiati de varsta, Diana as vrea sa ne cunoastem, ID pe messenger yahoo: ionmilea48

Unknown spunea...

Mdaa

Anonim spunea...

buna 0760036225,astept sa vb si dc nu poate la o cafea!

Anonim spunea...

Pot sa-ti dau limbi?

Anonim spunea...

Pot sa iti dau limbi?

Anonim spunea...

Asta chiar s-a întâmplat?

Anonim spunea...

Salutare!
Cine(a făcut)face incest cu...?!
-Sora...
-Mama...
-Mătușa...
Ai o dovadă că(ai făcut)faci...?!
-Fotografii(în diferite poziții)goală...?!
-Filmulețe(în diferite poziții)când te joci cu ea în pat...?!
Atunci te aștept,instalează aplicația:Signal-mesagerie privată(Magazin Play)
Aplicația este 100% gratuită,ba mai mult e fix ca WhatsApp-ul...
Adaugă în agenda telefonului(SIM)
Telefon:0720252543(fără apeluri și mesaje)
Vă aștept...
CER și OFER...SERIOZITATE și ÎNCREDERE!
Mulțumesc!