O noapte cu fratele prietenei mele

Intr-o seara eram la prietena mea si ea trebuia sa plece ca venise prietenul ei sa o ia, se duceau la el acasa sa doarma, la ea mai era fratele ei, parintii nu stiu exact unde erau.
Cand a plecat prietena mea m-a intrebat daca merg si i-am zis ca mai raman putin sa se mai opreasca ploaia ca afara ploua si stau destul de aproape, nu mi-e frica.
Am ramas eu si fratele ei care are 18 ani.... am schimbat cateva cuvinte cu fratisu, l-am intrebat si daca are prietena si mi-a zis ca nu, ca ar vrea sa gaseasca o tipa ca mine, a zis ca am ceva ce nu toate femeile au si l-am intrebat ce dar sa cam fastacit, nu stia cum sa zica, i-am zis sa zica direct ca nu ma supar... a zis ca am un fel de erotism in personalitatea mea care il face sa se gandeasca la prostii, am rosit cand a zis, chiar nu ma asteptam de la un pusti de 18 ani sa-mi zica asa ceva, atunci l-am intrebat exact ce am eu de il atrag, ce anume il atrage la mine...
a spus ca totul, ca si imbracata business sunt sexy, a mai spus ca am un corp foarte frumos si ca miros mereu bine, atunci eu i-am multumit si l-am intrebat de unde stie ca am corp frumos ca nu ma vazuse niciodata dezbracata.
Atunci el a raspuns ca nu e nevoie sa ma vada dezbracata ca isi da seama dupa rochile pe care le imbrac vara si a mai spus ca am niste picioare f. f. foarte sexy.
Atunci i-am zis ca ii multumesc frumos ca ma vede asa perfecta dar i-am reamintit ca eu am 29 ani si ca e o diferenta mare intre noi si nu vom putea fi niciodata impreuna, a zis ca stie asta dar nu poate sa nege frumusetea mea.
Imi zicea "uite si acum cand stai picior peste picior si iti misti piciorul de deasupra este foarte sexy", atunci am ras putin si l-am rugat sa imi aduca un pahar cu apa.
Sa dus sa imi aduca dar a zis ca nu are, ca are suc daca vreau, am zis ca e ok.
A venit cu sucul si cand sa il iau din mana lui mi-a scapat, am stropit canapea si inclusiv pe mine, eram fleasca, el isi tot cerea scuze dar i-am zis ca e vina mea nu a lui.
Acum ce era sa fac m-am dus la baie sa imi usuc rochia cu feonul, mi-am dat rochia jos si am inceput sa o usuc, el a venit in baie sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva, eu eram in chilotei, sutien si dres... cand m-a vazut asa a ramas stana de piatra cu privirea la mine, nu cred ca mai vazuse o femeie asa, a stat cateva secunde holbanduse la mine dupa care a iesit si si-a cerut scuze.
Am iesit dupa el sa-i spun ca e ok si mi-a trecut prin gand chiar sa-l ajut pentru viitor sa nu reactioneze nasol cu femeile. Cand am ajuns langa el, avea pantalonii umflati si incerca sa ascunda asta, i-am zis sa ca e ok si ca chestia asta bucura o femeie nu o supara.
L-am tras langa mine si l-am sarutat, sa speriat putin dar dupaia si-a revenit si mi-a raspuns la sarut, i-am tras bluza de pe el si i-am desfacut pantalonii, el nu facea nimic, m-a lasat pe mine.. i-am dat si chilotii jos si i-am pus mana pe madular, era mare si gros cred ca avea cam 20 si ceva de cm, era mare, am inceput sa il masez usor iar in timpul asta il pupam pe umeri si pe gat, m-am lasat usor in jos sa ii iau membrul in gura... el gafaia din ce in ce mai tare, cand i-am luat-o in gura si m-am miscat de doua ori, a ejaculat imediat la mine in gura.
A ejaculat cu o forta si o cantitate destul de mare, imi umpluse gura cu sperma, am inghitit tot, eram si eu excitata si i-am lins penisul de toata sperma, am continuat sa i-o sug si il simteam cum imi impingea membrul in gura, mi-am dat si eu sutienul, chiloteii si dresul jos.
Il simteam cum tremura de placere, m-am oprit din sexul oral si l-am luat de mana si l-am dus langa canapea, m-am asezt pe spate cu picioarele in sus si i-am zis sa imi faca ce vrea el, sa se joace cu mine cum simte el... in momentul urmator el a inceput sa ma linga in pasarica, isi baga limba in vagin si im sugea labiile cu o pofta nebuna, imi placea mult si ma excitase foarte tare, imi venea si mie primul orgasm, l-am avut direct pe limba lui, el a simtit gustul orgasmului ca incepuse sa ma linga mai repede sa nu piarda nici o picatura din mierea mea... a continuat sa ma linga si apoi mi-a lins si anusul si isi baga limba inauntru cat putea sa bage de adanc.
Apoi i-am zis sa se urce pe mine, sa ma futa, el ma intins pe canapea si sa urcat pe mine dar in poz.69 si am luat iar madularul la supt, dadea din cur parca ma futea in pizda si continua sa ma linga cu pofta intre picioare.... simteam cum ii vine sa ejaculeze iar, cand i-a venit mi-a scos-o din gura si a inceput sa ma stropesca peste tot cu sperma, avea sperma in el ca un cal, a ejaculat iar multa sperma, cred ca era statut de mult, m-a stropit pe par si pe fata cu sperma... in secundele urmatoare am mai avut si eu un orgasm, ma lins bine si dupaia sa dat jos de pe mine si a inceput sa ma pupe peste tot, apoi ma lins pe fata pe unde aveam sperma si ma sarutat bagandumi limba adanc in gura, parca vroia sa ma manance cu totul.
I-am zis sa nu-i spuna nimic lui sorsa si a zis ca nici nu se gandea sa-i spuna...
Am facut dus si in seara aia am dormit cu el, dar dupa ce ma mai lins in pizda si ma futut vreo 2 ore in continu si a ejaculat inca de 2 ori dar de data asta pe pasarica.
Dimineata m-am trezit linsa de el, mi-a zis ca m-ar linge incontinu in pizda ca nu sar satura nicidata de gustul pizdei mele si eu i-am frecat penisul cu mana pana a ejaculat, apoi i-am luat-o in gura putin si se intarise iar, l-am supt pana mi-a umplut iar gurita cu sperma...
M-am spalat si am plecat acasa, de atunci imi da mesaj pe tel. si imi spune ca se masturbeaza seara de seara cu gandul la mine... de curand l-am revazut si am repetat partida de sex.... nu m-am putut abtine cand a venit la mine si si-a dat pantalonii jos si a zis "uite, cum te vad sau ma gandesc la tine, mi se intareste instant"..
si acum se gandeste la mine si isi freaca penisul, sunt sigura ca am primit mesaj de la el...

"ma uit la poza cu tine si ma masturbez,
te mai vreau odata, te vreau langa mine,
vreau sa te gust, vreau sa te privesc,
vreau sa te vad goala in fata mea,
vreau sa iti simt mirosul transpiratiei tale,
vreau sa te sarut peste tot, sa te ling pe tot corpul,
te rog lasa-ma sa iti ofer placere, fac tot ce vrei."

8 comentarii:

Vlad spunea...

buna roxy, eu am 28ani, pula de 28 cm si sunt dragut, poate ne intalnim sa facem o seara de nebunii, te ling in pizda pana la epuizare :)

cata spunea...

ce fantezii excitante scrii roxano, esti de belea, the best.... mai facut sa imi fac o laba, aveam penisul itarit la maxim si nu se linistea deloc.. as fi preferat sa il potolesti tu cu gurita ;) pup frumoaso

nicola.roxy spunea...

va multumesc baieti

mihai spunea...

la cum te descrie fratele pritenei tale, esti frumoasa foc, parca te si vad goala cu mersul de felina, mai dai o sansa tipului acela sau mai bine dami mie o sansa ;) sunt dragut si inalt si am 26ani... hai sa iesim la o cafea, astept un semn

nicola.roxy spunea...

mihai hai sa ne cunoastem la o cafea, scrie-mi in privat la nicola.roxy@yahoo.com

Robert spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Robert spunea...

Buna roxi sunt robert si vreau sa te cunosc vreau sati dau limbi si sa te fut pana la epuizare care pe care

Robert spunea...

Buna roxi hai sa ne cunoastem