Profa de SEX

Ii puteti scrie la adresa de mail: profasexy69@yahoo.com pentru orice fel de intrebare, curiozitate sau ce va trece prin cap, ea va raspunde tuturor indiferent de cereri.
Profa de SEX este o buna prietena a mea care cunoaste bine subiectul SEX...
p.s. va rog sa va purtati frumos cu ea ;)

21 de comentarii:

Profa de SEX spunea...

Va astept mesajele pe mail, cu drag Profa voastra de sex..

eu dragosh spunea...

am adaugat id-ul tau, dar degeaba...nu e nimeni pe id-ul acela

bengos spunea...

eu am vorbit cu ea pe mail

simpaticu spunea...

e marfa tipa, am vb cu ea si ne-am si vazut, e stilata si stie sa vb despre orice

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Am o relatie de patru luni suntem casatoriti fierecare deci suntem amani .Profitam de fiecare clipa cind ne intilnim.Poziti 69 mi se pare cea mai excitanta sa lingi si sa fi linsa toat a amantul meu o limba jucausa de mori imi place mult sa fiu linsa

Anonim spunea...

SA TE LING IN PIZDA

Anonim spunea...

Sa te ling pe dres

Anonim spunea...

Imi place sa spermez pe dresuri

Anonim spunea...

Imi masez clitorisu prin dres si ma excit

Anonim spunea...

Sa te ling in pizda,si te spermez pe dres

Anonim spunea...

Sa iti bag dresu in pizda

Anonim spunea...

Te futi cu dresul pe tine

Anonim spunea...

Sa te ling pe clitoris

Anonim spunea...

Sa te fut in pizda
Sa te ling pe clitoris

Anonim spunea...

SA ITI BAG SUTIENU IN PIZDA

Anonim spunea...

sa iti belesc pizda

Anonim spunea...

Sa ling pe dres

Anonim spunea...

iti place sa te masurbezi la pizda

Anonim spunea...

SA TE LING IN PIZDA

Anonim spunea...

Ti as site clitorisul.