ador sexul dar nu il fac cu oricine, trebuie sa fie curat, dragut si cu maciuca mare, cred ca sunt putin nimfomana pentru ca am chef de sex mereu, nu exista zi sa nu ma masturbez, imi place sa ma joc cu mine si sa ma privesc cand o fac.
caut un tip care sa faca orice, referitor la sex, nu vreau iubit, sot sau prieten, vreau doar cateva zile de placere.
esti interesat?
trimite-mi un mail la nicola.roxy@yahoo.com cu poza ta si poza la ce ai in pantaloni dar si o mica fantezie pe care o ai sau ai vrea sa o faci cu mine. cine imi scrie ce-a mai excitanta fantezie castiga o partida de amor cu mine, va pup

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai io as vrea sa ma intlesc cu tine si sa te mangi si sa incepem sa ne dezbracam si sa imi iei pula in gura si io sati dau limbi in pizda si dupa ceia sa te sui pe mine si sa te misti cinci minute in pula mea si io ma dau jos si tio bag in cur dupa aia in pizda si dupa aia o iei in gura iara si dupa aia sati variezi in gura io asa as face cu o femeie

Anonim spunea...

Am o mare curiozitate. Poti sa-mi raspunzi sau nu. Ai multi vizitatori? Cred ca da. Daca da, poate ma pui si pe mine in blogroll. Am si eu fantezii, dar putin mai diferite.

liviu spunea...

fantezia me este sa te ling in pizda dupa ce ai fost umpluta de sperma de catre mine sau alt barbat.

dany spunea...

Eu as vrea doar să te ling in pizda si tu sa ai orgasm pe buzele mele si sa continui sa te ling in pizda pana zici tu stop fara penetrare sau alta implicare din partea ta

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.