Masturbare la fratele meu acasa!

In urma cu cateva zile am fost pe la fratiorul meu care este insurat, m-am intins la vorba si se facuse tarziu si m-au rugat amundoi sa raman la ei peste noapte.
Nu prea vroiam, vroiam sa ajung acasa si sa fac un dus si sa ma culc dar am ramas, sotia fratelui meu mi-a dat o rochita de noapte cu care sa dorm, am facut dus si apoi m-am dus in camera unde trebuia sa dorm, m-a excitat gandul ca rochita de pe mine a fost purtata de inca o femeie (mai ales de una frumoasa si sexy cum este sotia fratelui meu).
Am inceput sa ma mangai pe tot corpul si sa ma excit din ce in ce mai mult, la un moment dat sa auzit un gafait puternic din camera lor, era cumnata mea care facea sex cu fratele meu, eram putin invidioasa ca ea era cu un barbat care o satisface.
Ma excitam si mai tare, jos eram uda rau si ma gustam singura cu degetele, le bagam in pasarica si apoi in gurita, ufff ce excitata eram.
Nu am mai rezistat, vroiam macar sa vad ceva si m-am furisat pana la camera lor, usa era putin deschisa, ea statea capra si fratimiu o penetra pe la spate, eram inebunita de excitata ce eram, ma frecam si imi bagam degetele in pizda adanc.
Imi doream sa fiu in locul cumnatei mele dar nu puteam sa fac pasul asta, ea ma vazut ca eram la usa si am fugit in camera mea, in cateva momente a venit si ea dupa mine si mi-a adus un madular din cauciuc si mi-a zis sa-l folosesc cu incredere ca este foarte folositor.
Nu am zis nimic, dupa ce a iesit din camera l-am luat si l-am bagat direct in pizda, ce bun era, era perfect si era si mare, ma freca bine in pizda, am avut orgazm cu perna pe fata sa nu ma auda cand tip de placere, i-am auzit si pe ei cand au terminat.
Am adormit cu falusul din cauciuc in pasarica, dimineata a venit cumnata sa ma trezeasca si ma intrebat cum s-a descurcat obiectul, i-am zis ca este super bun la casa omului, am baut o cafea cu ei si apoi am fugit repede acasa si m-am masturbat cum am vrut eu si am tipat cat de tare am vrut eu, a fost super.
va pup

3 comentarii:

Anonim spunea...

prea tare povestea..mi-ar placea mult sa te cunosc ..esti exact pe gustul meu.te pup roxi

Anonim spunea...

buna tare povestea ta as vrea sa ne cun baga id-ul meu in lista maryus_bengosu esti pe inima mea

Anonim spunea...

iulian.cristian76 este id meu.