lenjerie sexy

cu astea inebuniti orice barbat sau chiar si femeie ;) sunt minunate aceste seturi de lenjerie extraordinar de sexy, sunt foarte calitative si le recomand (cateva din ele le am si eu)




















asta da, inebunesti pe oricine, am cateva momente de neuitat, l-am masturbat pe un iubit pana a scos tot din el, inebunea cand ii atingeam membrul cu manusile astea fine... a fost o zi plina de sperma si orgasme, eram stropita peste tot cu sperma, inclusiv pe manusi dar ce este culmea e ca nu ma penetrat in pasarica, doar ne-am masturbat si ne-am lins.
dupa partida asta de masturbare reciproca si sex oral am adormit amundoi imediat si ne-am mai trezit dimineata, cand sa trezit el i sa sculat si pula, am sarutat-o si am lins-o... mi-am pus o manusa si am inceput iar sa ii masez penisul urias... dar ma lasat doar putin ca sa ridicat, ma luat de solduri, ma intors si ma penetrat in pasarica cu viteza, parca nu mai futuse de doua saptamani.
era atat de mare, cred ca avea cam 25 cm si era si groasa, mi-a bagat si un deget pe langa pula lui, parca vroia sa intre cu totul in pizda mea, dupa ce si udat degetul cu mierea pizdii mele mi-a bagat degetul in anus si il baga cat de adanc intra, ma penetra in acelasi timp si-n fund si in pasarica, am avut orgasm in urmatorul moment, nici el nu era departe, era foarte excitat, si-a scos pula din mine si ma tras cu capul spre pula lui, mi-a spus sa i-o sug pana imi umple gura cu sperma.
asa am facut, l-am supt pana a ejaculat in gura mea, am inghitit tot, el a vazut ca nu am scuipat nimic si ma luat cu palmele de cap si mi-a zis ca sunt ce-a mai adevarata femeie pe care a intalnit-o si ma sarutat lung pe gura, dupaia m-am dus sa fac cafeaua si sa pregatesc micul dejun, el a venit dupa mine si in timp ce pregateam micul dejun sa bagat cu capul intre picioarele mele si ma lins pana am avut orgasm... de la o mica prezentare am ajuns la o povestire... sper sa va incante.
cu acest set roz am avut clipe de neuitat cu fostul... am facut sex timp de 2 ore si ceva, a ejaculat de 3 ori iar eu am avut 5 orgasme (2 cu limbuta lui jucausa)

4 comentarii:

adi spunea...

mmmmmm, ce te fut daca te prind, si poate iti iei si manusile ;)
vrei roxana sa facem un 69?

edy spunea...

buna Roxana, sunt Edy din buc. si ador povestirile tale, esti super...
vrei sa ne vedem si sa-ti murdaresc lenjeria intima cu sperma?
id-ul meu: edy69erosnr1

Roxana spunea...

buna dragilor, ma bucur ca va plac povestirile mele, va sarut

Unknown spunea...

Buna Roxana tu de care porți ?