Lengerie Intima marca ROXY







O femeie trebuie sa fie femeie pentru barbatul ei sau pur si simplu pentru lumea din jurul ei, o femeie poate fi sexy daca isi doreste, daca are grija de acest aspect si daca binenteles investeste ceva pentru asta.
Am vazut femei pe strada care nu au grija de ele, nu au nimic atragator (ma refer la cele tinere) nu se obosesc nici macar sa faca cateva exercitii sa dea sunculitele jos.
Eu personal fac exercitii in fiecare dimineata si seara (cate 15 min.) conteaza enorm, nu uit niciodata sa imi spal parul la 2 max. 3 zile si ma spal pe corp in fiecare zi.
De ex. azi dimineata, m-am trezit, am facut o cafea, am facut un dus rapid apoi am facut cele 15 min. de exercitii, apoi am deschis calculatorul si am navigat putin pe net, am gasit o poza cu un tip foarte sexy si ma excitat, dupa cum v-am mai spus cred ca ma excit enorm de repede si mi-am satisfacut pofta de sex cu o masturbare pe cinste, mi-am spalat pasarica dupa partida de masturbare si am plecat la o intalnire (interes de serviciu).
Pe la 16.30 am ajuns acasa, transpirata toata, am sarit direct sub dus, m-am spalat bine, mi-am dat cu lotiune de corp si m-am intins pe canapea, fara nimic pe mine. La 18 si ceva a venit prietenul meu acasa, nu l-am simtit cand a intrat ca atipisem dar m-am trezit linsa de limbuta lui jucausa, ma lins pana am avut orgasm pe gura lui, (mi-a spus ca nu s-a putut abtine sa nu ma linga ca dormeam cu picioarele desfacute si pasarica la atras ca un magnet), apoi sa dus la dus, l-am lasat putin si am intrat peste el, i-am luat penisul in mana si am inceput sa il frec usor, sa intarit imediat si am inceput sa-l sug, l-am supt pana a ejaculat, i-am primit sperma in gura si am inghitit-o...... excelenta zi, nu-i asa? ;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

te vreau roxy

Anonim spunea...

esti incredibila de buna, vreau sa te cunosc

Amorati spunea...

Buna!

La mine pe blog exista o mare gama de astfel de produse. Te invit sa te uiti.

Desuurile sunt minunate pentru femei, pentru ca le evidentiaza senzualitatea, specifica feminina!