Chitaristii ma excita enorm..



De curand am intalnit un chitarist, imi plac mult chitarele, (ma excita mult un tip cu o chitara) cum va spuneam am cunoscut un chitarist, dupa ce ne-am cunoscut cat de cat, l-am invitat la mine cu tot cu chitara, deja aveam fantezii cu el si chitara lui.

L-am servit cu o cafea si vin rosu, i-am luat chitara si incercam sa iau niste note dar nu le stiam si sa oferit el sa-mi arate, cand si-a pus chitara dupa gat si a dat cu degetele in chitara, m-am excitat toata, deja imi simteam corpul cum incepe sa tremure, l-am rugat sa imi cante ceva.

Cum canta el acolo m-am asezat pe jos in fata lui si am inceput sa-i mangai madularul, a tresarit cand i-am bagat mana sa-l mangai dar l-am rugat sa continue sa cante.... i-am scos afara maciuca, era mare si frumoasa si cu varful mare si umflat.

Il masam usor si in acelasi timp ii sarutam si lingeam capul penisului, el deja nu mai stia sa cante, se incurca dar l-am rugat sa continue, am inceput sal sug cu pofta si cu o mana sa imi mangai clitorisul prin chilotei, simtea deja ca ii vine orgasmul si i-am spus sa ejaculeze pe parul meu, in urmatoarele secunde ma stropit pe par cu sperma lui, era foarte multumit, eu am avut orgasm odata cu el, cand a ejaculat a aruncat chitara pe canapea, nu mai putea sa cante.

Mi-am bagat mainile in par si am inceput sa indind sperma ca si cum ar fi gel.... el se uita la mine si a zis, "esti incredibila, ma inebunesti, vreau sa te ling in pizda" mi-am desfacut picioarele si m-am lasat pe spate, el si-a bagat capul intre picioarele mele si a inceput sa ma linga si sa-mi suga labiile si din cand in cand imi baga limba in vagin cat putea de adanc, imi placea mult ce facea acolo.... apoi m-am ridicat usor in genunchi, l-am tras si pe el cu capul in sus, vroiam sa-l sarut si sa-mi simt gustul vaginului la el in gura, in timp ce ne sarutam eu il masturbam si el ma masturba pe mine, imi placea sa-i simt barbatia in mana si sa i-o frec.

I-am soptit la ureche ca vreau sa ejaculeze pe chitara si eu sa ling sperma de pe ea, a tremurat de placere la auzirea vorbelor mele si sa intins sa ia chitara, a asezt-o pe jos si in acelasi timp isi freca madularul, eu ma masturbam cu picioarele cracanate spre el si el se uita la mine, isi frca penisul din ce in ce mai rapid si a urmat imediat orgasmul, a stropit chitara cu sperma... am avut si eu orgasm, un super orgasm, ma excitat enorm sa vad cum el ejacula sperma pe chitara.

M-am aplecat si am inceput sa-i ling sperma de pe chitara, el a ramas cu pula in mana si se uita la mine, i-am spus sa ma futa pe la spate in timp ce eu ling sperma, imediat si-a proptit pula pe pizda mea si a inceput sa ma futa cu putere, cu pula impingea si cu mainile ma tragea.... ma inebunuse, asa imi placea si mie, sa simt fiecare mm de pula cum intra in mine, tipam de placere si ii repetam sa ma futa adanc si el tot repeta... da, da, te fut... am avut orgasm in timp ce ma futea, am tipat si mai tare, el si-a dat seama si si-a scos pula din pizda si vroia sa mi-o bage in fund dar eu nu il lasam, sa rugat de mine sa intre macar putin in fundulet si l-am lasat sa o bage putin, doar capul pulii, cum a bagat-o a si inceput sa ma stropesca in fund, ejacula in gaoaza mea, ii simteam sperma fierbinte in fundul meu.


A fost super cu chitaristul, super partida.

6 comentarii:

marius spunea...

am si eu chitara, vrei sa faci cu mine ce ai facut ca chitaristul tau, esti tare gagico, ai super idei de sex si o imaginatie bogata..

Roxana spunea...

meri pentru apreciere, mi-ar face placere sa te cunosc, astept un mail de la tine

nicu spunea...

esti beton

Anonim spunea...

esti marfa gagico

edy spunea...

hai la o cafea fierbinte :)

adita spunea...

imi cumpar chitara