Masturbare la birou!


Sa va povestesc o intamplare cu noul meu patron, biroul meu este pozitionat chiar in fata lui dar in camera alaturata, el vede tot ce fac eu, practic ne despart doar niste geamuri de termopan, numai ca la biroul lui nu se vede dedesupt si la mine da, probabil au fost facute intentionat asa.Intr-o zi eu imi vedem de treaba, pregateam niste acte, in timpul asta ma simteam privita si am tras cu ochiul la patronul meu sa vad daca este asa, intradevar asa era, imi admira picioarele, in ziua aceea aveam o fustita gri, chilotei albi, dres si pantofi negrii cu un toc inalt si subtire sa imi faca picioarele mai lungi si bine-nteles sexy, stateam picior peste picior in momentul acela.Patronul nu isi mai lua ochii de la picioarele mele si m-am gandit sa ma joc un pic cu el, pentru inceput mi-am schimbat pozitia, mi-am asezat picioarele unul langa altul si usor, usor sa le departez dar foarte putin, nu vroiam sa vada totul imediat, el era deja hiponotizat de picioarele mele, mi-am asezat iar picioarele picior peste picior dar incet, foarte incet sa apuce sa vada pentru un moment chiloteii, apoi mi-am pus mina stanga pe un picior si am inceput sa ma mangai pe el foarte usor.Ochii nu-i ridicam din hartii si continuam cu dreapta sa scriu sau cel putin sa ma fac ca scriu, am mai tras cu coada ochiului sa vad cum reactioneaza si era un pic transpirat pe frunte si hipnotizat de picioarele mele, se uita fix sub biroul meu si cu privirea parca cerea, se ruga sa imi mai misc picioarele sa vada mai mult sub fusta.Mi-am asezat iar picioarele unul langa altul si cu mana stanga ma mangaiam usor, incepusem si eu sa ma excit si simteam cum incep sa ma umezesc intre labii, daca continuam jocul era clar ca chiloteii se vor uda si daca imi departam picioarele el va vedea asta, am continuat sa ma mangai usor pe picior si ca si cum nu as vrea, sa imi ridic fusta cu mana sa se vada din ce in ce mai mult, am mai tras o privire la el si el era mai transpirat si parca se misca intr-un fel ca si cum cu o mana isi mangaia membrul, era sigur asta iar gandul asta ma excitat si mai tare, mi-am desfacut picioarele mai mult sa imi poata vedea chiloteii care cred ca deja se vedea o pata umeda pe ei de la pasarica mea deja uda si excitata, am mai ridicat privirea putin la el si deja era clar ca se masturba cu mana sub birou si era si mai transpirat pe fata, atunci am decis sa imi duc mana la pasarica si sa ma mangai.Cand am ajuns cu degetele pe chilotei am simtit umezeala, eram uda si pe chiloti si pe dres, m-am apasat usor cu degetele pe pasarica si in momentul ala m-am udat si pe degete, eram inebunita de placere, m-am lasat dusa de placere si vroiam doar sa ajung la orgasm, imi doream in momentul ala sa fiu goala sa ma pot masturba in voie dar nu eram si atunci mi-am baga mana pe sub dres si chilotei si am inceput sa imi frec lindicul, eram atat de umeda in chilotei si fierbinte, tremuram toata de excitatia pe care o traiam.Patronul cred ca isi scosese si el membrul din pantaloni si il freca cu repeziciune dar nu isi lua ochii de la ce faceam eu acolo, nu ma privea in ochi si nici eu pe el.L-am vazut ca incepea sa se miste si mai energic cu mana sub birou si am inteles ca era pe terminate, eu eram deja aproape de orgasmul cel puternic care mi-l doream enorm de mult, cred ca ne-a venit la amundoi odata, eu cand am avut a fost atat de puternic ca nu am putut sa tin ochii deschisi, am strans tare din dinti sa nu tip de placere dar orgasmul mi-a provocat parca un soc, ziceai ca sunt bagata la 220, asa tremuram din tot corpul.Cand am deschis ochii el respira greu si isi stergea transpiratia de pe frunte, apoi am vazut ca a scos o batista de sub birou, era clar ca ejaculase in ea, eu m-am dus la toaleta sa ma spal si dupaia ziua a decurs normal, nu mi-a zis nimic si nu i-am zis nimic.

11 comentarii:

Anonim spunea...

super fantezie, esti buna

Anonim spunea...

super fantezie, esti buna

alexandra spunea...

ma-i excitat enorm, sa continui

Anonim spunea...

mmmmm super, continua

Ana spunea...

misto fantezie dar ce am trait cu tine aseara pe chat a fost incredibil, mersi pentru orgasmul oferit, te sarut si sper sa mai vorbim.

Anonim spunea...

ce sa zic misto
super:)

emilia spunea...

esti super gagico, la multi ani si la multe masturbari, te pup

Anonim spunea...

Foarte misto. La mai multe...

Anonim spunea...

mi imi place atunci cand nu am lenjerie si ma tot frec pe scaun pina ....

Unknown spunea...

Super fantezie

Unknown spunea...

Super fantezie